Enige overpeinzingen over
ding#5Intussen is het me duidelijk dat er geen leven meer mogelijk is zonder RSS feeds. Wat een gemak!
En al die tijd stonden die 2 plusjes al werkeloos naast het favorietensterretje. Gemiste kans was dat, maar nu komt daar verandering in.
Omdat ik thuis puzzel met de 23 dingen, komen al die fijne feeds op mijn eigen pc.
Ik zit intussen in mijn hoofd al een lijstje te maken van de feeds die op het werk belangrijk zijn.
Heb ik natuurlijk te maken met 2 verschillende plekken (zo zijn er meer collega's). In het servicepunt valt de keuze anders uit dan in de centrale vestiging. De tijd zal leren wat makkelijk is op de verschillende "werkstations".
Nu eerst een nuttig werk verrichten in huis (je kunt het toch niet maken om de stofzuiger in de kast te laten staan!!????) en dan vrolijk doorgestapt naar het 6e ding.
Ben benieuwd!!
p.s. Bloglinks vind ik prachtig..
Aan een egofeed hoef ik gelukig niet te denken: volkomen onbekende naam bij lifehacker.com.
En ben ook onder de indruk van de catalogus van Oost-Achterhoek!